4.48. viso

sulauki. visko. ko. tikėjaisi. 

visas kritimas
kritimas
turėjo baigtis
                   nes žemė yra
                   nes į ją atsitrenkęs
išleidi duslų garsą
ir viskas pasibaigia

nes jei galėčiau tik kristi, man nedrebėtų rankos



aš prsigėrusi dūmų ir savo numylėtų alyvų kvapo
pirštai trenkia prastu, jau savu tabaku
jau savas, nors prastas buvimas 
angeliškoj sarbievijaus pašonėj


ir aš daugiau niekada nebeprieisiu.
nes visko turiu pati



uždaryk lesyklėlę. žiema baigės. 






what do you offer your friends to make them so supportive?

what do you offer?


man dagnozuota patologinė vienatvė. 
neišgydoma nuo to karto kai dievas įgrūdo jos sėklą man į burną ir užspaudė akis.
iš jos išsirito drugys. krečiantis. skaldantis. raižantis mane savo sparnais. 


ir aš daugiau niekada nebeprieisiu, nes visko turiu pati. 


pasiektas dugnas. 
nustota kristi. 
žemė
žaizdos
išlindęs sielos kaulas
iškrito vidus, ir liko tik sumautas tener corazon en las manos



aš to neplanavau ir neprašiau. 
aš visko turiu pati. 



what do you offer... 
 

tai baigėsi. 
trys



du

vienas
.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

gimme shelter